تردمیل پاورفرست T8 4 ساخت کشور تایوان بوده و با قدرت موتور 3 الی 5.5 اسب بخارDC الکترو موتور و ابعاد تسمه 51×142 سانتی متر فضای خوبی برای دویدن دارد و تا وزن 145 کیلوگرم را متحمل می شود. شیب برقی این تردمیل به صورت اتوماتیک و با فشار یک دکمه تا 12 درصد قابل تنظیم است. حداکثر سرعت کاربر بر روی این دستگاه به 22 کیلومتر در ساعت می رسد که آزادی عمل خوبی به ورزشکار می دهد.

23 برنامه کامپیوتری از پیش تعیین شده، مجهز بودن به موتور DC که موجب صرفه جویی در مصرف برق می شود، دارا بودن ضربه گیر که از عضلات، مفاصل و ستون فقرات ورزشکار محافظت می کند، ضربه گیر کف که مانع ایجاد سر و صدا می شود، نوار نقاله استاندارد، مجهز بودن به کلید اضافه بار، دارا بودن محل نگهداری بطری آب، مجهز بودن به سیستم ترمز ایمنی جهت توقف سریع دستگاه، اسپیکر، ورودی USB، قابلیت پشتیبانی از MP3 Player، در دسترس بودن کلید تنظیم شیب و تنظیم سرعت، برنامه هایی همچون برنامه سنجش چربی یا همان Body Fat براساس وزن، سن، جنسیت و قد، برنامه شبیه سازی تپه نوردی، شبیه سازی کوه پیمایی، برنامه شبیه سازی کوه نوردی، برنامه کالری سوزی، برنامه های پیشرفته با تغییر سرعت، دویدن متناوب، 2 برنامه مخصوص پیاده روی، برنامه های ضربان قلب، برنامه چربی سوزی و 4 برنامه شخصی ویژه از امکانات این دستگاه به شمار می آید.

این تردمیل خانگی با ابعاد 192×81×139 سانتی متر و وزن 103.5 کیلوگرم قابلیت تاشوندگی دارد و نصب آن به سادگی توسط جک مدرن امکان پذیر است. مانیتور آن مدت تمرین، مسافت پیموده شده، مقدار کالری مصرف شده، میزان ضربان قلب کاربر، شیب دستگاه و برنامه در حال اجرا را نشان می دهد. تردمیل پاورفرست T8 4 شامل یک سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش می شود.